VALORANT

Lietuvių valorant ketvertas jungiasi prie OG

Šiandien OGvalorant paskelbė partnerystę su LDN UTD ir keičią pavadinimą į OG LDN UTD!

LDN UTD prieš kiek laiko paliko Aurimas „Dreamas” Zablockis ir komanda jau kuris laikas ieškojo penktojo žaidėjo ypač artėjant naujam VCT sezonui! Vis gi paskutinę akimirką prie komandos prisijungė ne kas kita kaip dar vienas lietuvis – Tautvydas „hype” Paldavicius.

Šia proga pakalbinom vieną iš OG LDN UTD narių – Ričardą „Boo” Lukaševičių!

Papasakok trumpai apie savo kelią į profesionalų sceną, nuo pat nolpenki komandos atsiradimo?

Išėjus VALORANT’ui 2020 pavasarį iškart pradėjau daug žaisti ir greitai pamačiau, kad pakankamai gerai sekasi. Tuo metu profesionali scena buvo labai menka, todėl su lietuviais vakk, l0udly, cho ir m1kko (vėliau jį pakeitė Destrian) suformavom komandą nolpenki. Mes treniravomės ir žaidėm turnyrus su tikslu pasirodyti, kad kažkuris iš mūsų gautų pasiūlymą į komandą su organizacija, kadangi supratom, kad niekas mūsų nenorės kaip lietuvių penketuko. Tas ir įvyko, po kurio laiko vakk pateko į Prodigy Agency, kur jam pasiūlė kurti mix’ą su potencialu rasti organizacija, tenais vėliau patekau ir aš. Galiausiai mūsų ir vakk keliai išsiskyrė, bet aš likau žaisti Prodigy mix’e su pipsoN’o ir Happy komanda. Joje turėjome kelis žaidėjus, kurie keitėsi, tai buvo Leodeddz, Luzuh, otom, tada prisijungė hoody ir delezyh. Su jais žaidėm kurį laiką ir patekom į First Strike EU, tuo metu didžiausią Europos turnyrą, kuriame nors ir greitai iškritom bet sugebėjom parodyti savo vertę. Taip mus pasirašė organizacija Vodafone Giants, tik vietoj delezyh prisijungė Meddo, kuris buvo ką tik išmestas iš FPX. Taip prasidėjo mano profesionalo kelionė, kai jau gaudavau algą bei žaidėm geresniuose turnyruose.

Ar nestringa jūsų komunikacija su treneriu ar molsi įtemptom situacijom, žinant, kad žaidėjų branduolį sudaro lietuviai?

Komunikacija nė kiek nestringa, kadangi visuomet šnekam tik angliškai, tiek žaidimo metu, tiek „laisvuoju” laiku. Kartais galima išgirsti lietuviškas frazes, bet jas sakom juokaudami. Visi žaidėjai kalba sklandžia anglų kalba, dėl to jokių problemų nekyla.

Kaip manai, ką komandai įneš hype?

Hype komandai įneš kelis dalykus. Visų pirma, jis nesutrikdys komandos situacijos rolių prasme, kadangi tiesiogiai pakeis Dreamo žaidžiamas roles. Antra, jis įneša naują požiūrį į žaidimą, kurį jis išsiugdė savo praeitose komandose, kas visada yra gerai, kadangi po tiek laiko žaidimo kartu mūsų žaidimo supratimas yra labai panašus ir dėl to mes negalim žiūrėti į mūsų žaidimą iš šono. Mes mokomės iš jo ir jis mokosi iš mūsų. Na ir trečia, jo žaidimo stilius yra pasyvus, todėl jis yra patikimoji grandis, visada galime juo pasikliauti, kad jis gindamasis padarys savo darbą ar puldamas bus kantrus.

Kokie komandos artimiausi tikslai?

Tikslai yra akivaizdūs – patekti į Challengers 2 atkrintamąsias ir siekti Masters 2 kvalifikacijos, parodyti geriausią įmanomą rezultatą.

Kokie tavo asmeniniai tikslai artimiausiu metu?

Mano asmeniniai tikslai yra tęsti tai ką darau – nuolatos tobulėti. Džiaugiuosi, kad nuo pat karjeros pradžios jaučiu, kaip tobulėju, ar tai būtų mechaniniai gabumai, ar žaidimo žinios, ar komandos lyderio savybės. Taip pat noriu nenuvilti OG organizacijos, kuri suteikė galimybę pakilti į aukščiausias esporto aukštumas.

Kaip manai, ar Lietuvoje Valorant kada taps toks pat populiarus ar net populiaresnis už CS?

Manau, kad artimiausioje ateityje VALORANT negalės pasiekti tokio pat populiarumo kaip CS žaidėjų skaičiumi ar visuomenės susidomėjimu, todėl kad CS turi labai didelį emocinį pranašumą. Tai yra žaidimas, kurį daugelis žaidė nuo vaikystės, kurį žmonės yra pripratę matyti/žaisti, jis turi didesnę esporto infrastruktūrą tiek pasaulyje, tiek Lietuvoje. Tuo metu VALORANT yra naujas žaidimas, kuriam dar „nesuėjo” 2 metai, nėra praktiškai jokios lokalios esporto infrastruktūros Lietuvoje, kuri skatintų kurtis lietuviškoms komandoms, dauguma lietuvių eina žaisti į Europą. Tačiau manau, kad Lietuvoje VALORANT jau lenkia CS profesionalių žaidėjų skaičiumi ir potencialių ateities profesionalų skaičiumi, kadangi VALORANT konkurencija yra mažesnė. Apskritai manau, kad VALORANT yra labai potencialus žaidimas, kadangi jo kūrėjai Riot yra patikimesnis už Valve ir rūpinasi savo žaidimu tvarkingiau ir nuosekliau. Taip, Riot nėra ideali kompanija ir turi savų niuansų, kurie ne visiems patinka, bet „in a big picture” jie sukurs didesnę ir sėkmingesnę esporto sceną.

Na ir pabaigai, kokius 3 patarimus duotum jauniem žaidėjam kurie dar tik pradeda žengti į esportą?

1. Ugdyti sveiką mentalitetą ir rūpintis savo psichologine sveikata, pageidautinai ir fizine taip pat. Pradžioje rezultatai ateina labai sunkiai, tam reikia įdėti tūkstančius valandų darbo ir to proceso metu labai lengva tapti toxic aplinkinaims, pamesti galvą, pradėti galvoti negatyviai ir panašiai. Tą matau ypatingai tarp Lietuvos žaidėjų, tą esu patyręs ir pats.
2. Kurti pažintis. Kad ir sunku tai pripažint, labai didelė esporto dalis yra pastatyta ant santykių su kitais žmonėmis. To reikia norint susikurti savo pirmąją komandą, su kuria pradėsi treniruotis ir žaisti mažus turnyrus, to reikia norint pereiti į aukštesnį lygį, to reikia norint patekti į organizacijas ir pradėti savo profesionalo kelią, to reikia kai būni išmestas iš komandos ir tenka ieškoti naujos. Taip pat vengti gadintis santykius su kitais žaidėjais, treneriais, analitikais, komentatoriais ar kitų profesijų esporto žmonėmis, ypatingai dėl menkniekių.
3. Bandyti leisti laiką efektyviai. Tai reiškia vengti žaisti žaidimus autopilotu. Geriau žaisti mažiau valandų, tačiau žaidžiant mąstyti ką darai, kodėl priimi tokius sprendimus ir bandyti suprasti kas vyksta. Investuoti laiko į kitų pro žaidėjų žiūrėjimą, ar tai būtų pro matchai, ar tai būtų streamai. Tobulinti žaidimo mechanikas, ar tai būtų šaudymas CS ar Valorant’e, ar agento/championo ability žinios, ar dar kažkas.

Komanda artimiausiu metu išbandys savo jėgas VALORANT Champions Tour turnyre!

TAIP PAT SKAITYKITE:  SVARBU: Tiesioginės transliacijos metu „Nukkye“ atskleidė – grįžta į „Counter-Strike“ sceną