League of Legends

„Champions Queue” – nauja „League of Legends” ekosistema profesionaliems žaidėjams Europoje, Vidurio Rytų ir Afrikos regionuose

Sausio 19 diena, pagrindinis „League of Legends” esporto tinklalapis lolesports.com savo puslapyje paskelbė, jog pristato naują ekosistema Europoje pavadinimu „Champions Queue“. Tai vieta, leidžianti profesionaliems žaidėjams varžytis tarpusavyje, treniruojant ir gerinant savo įgūdžius. Ekosistemoje galės varžytis Europos „League of Legends” čempionato (angl. LEC) ir Europos regioninių lygų (angl. ERL) žaidėjai. Startas planuojamas nuo sausio 24 dienos.

Kas yra „Champions Queue“?

Ekosistema į kurią pakliūti galės tik pakviesti žaidėjai, kurioje galės treniruotis profesionalūs ir  besivystantys „Riot Games“ patvirtintose regioninės lygose žaidžiantys žaidėjai. Visi tinkami žaidėjai bus pakviesti į privatų „Riot Games” priklausantį „Discord“ serverį, kuriame ir bus planuojami, stebimi ir organizuojami žaidimai tarp pakviestų žaidėjų. Paskelbtame straipsnyje taip pat rašoma, jog greitu metu bus sukurta lyderių lentelė, kurią galės stebėti visi gerbėjai.

Sąrašas žaidėjų, kurie galės dalyvauti „Champions Queue“ ekosistemoje:
  • „LEC“ komandų startinės sudėties žaidėjai;
  • „LEC“ komandų įregistruoti atsarginiai žaidėjai (turi būti arba buvę pasiekę „Grandmaster“ ar didesnį rangą žaidimo „Solo/Duo Queue“ sistemoje praėjusiame ar šiame sezone).
Patvirtintų regioninių lygų žaidėjai iš:
  • Prancūzijos League of Legends lyga (angl. LFL) – Prancūzija;
  • „Prime League“ – Vokietija, Austrija, Šveicarija;
  • „Superliga“ – Ispanija;
  • Turkijos Čempionų lyga (angl. TCL) – Turkija;
  • „Ultraliga“ – Rytų Europa;

Žaidėjai, kurie anksčiau varžėsi Europos „League of Legends” čempionate (LEC), bent jau vieną sezoną (turi būti arba buvę pasiekę „Grandmaster“ ar didesnį ranką žaidimo „Solo Queue“ sistemoje praėjusiame ar šiame sezone).

Pirmasis etapas prasidės jau sausio 24 dieną ir vyks keturias valandas nuo 22:00 val. iki 02:00 val. Centrinės Europos laiko zonos laiku.

  • Pirmasis etapas (angl. Split 1) – nuo sausio 24 d. iki vasario 23 d.
  • Antrasis etapas (angl. Split 2) – nuo vasario 28 d. iki kovo 31 d.
  • „Mid-Season Invitational“ etapas (angl. MSI Split) – dar nepaskelbta
  • Trečiasis etapas (angl. Split 3) –  nuo gegužės 30 d. – birželio 30 d.
  • Ketvirtasis etapas (angl. Split 4) – nuo liepos 4 d. – rugpjūčio 11 d.

Per keletą savaičių įsibėgėjus „Champions Queue“, žadama, jog bus sukurtą žaidėjų taryba, kuri balsuos kuriuos žaidėjus priimti į šią ekosistemą, kam atimti galimybę treniruotis su kitais žaidėjais dėl nusižengimų, taip pat nustatyti kriterijus ateičiai pagal kuriuos bus priimami žaidėjai. Taip pat žadama, jog „Riot” glaudžiai dirbs su „LEC ir „ERL“ lygų žaidėjais, kad nuspręstų, kas pateks į tarybą užtikrinant, jog tai bus platus pasirinkimas žaidėjų, kurie turės bendras interesą išlaikyti šia ekosistema aukšto lygio ir sveiką terpę žaidėjams treniruotis tarpusavyje.

Tai nebus naujas dalykas „League of Legends” esporto istorijoje, kadangi nuo 2022 metų vasario šioje ekosistemoje varžosi Šiaurės Amerikos „League of Legends” čempionatų serijos (LCS) ir Lotynų Amerikos lygos (LLA) žaidėjai, vienintelis skirtumas yra tai, jog už Atlanto sistemoje besivaržantys žaidėjai praeitais metais varžėsi dėl 400,000 tūkst. dolerių prizinio fondo. Apie jokį prizinį fondą Europoje kol kas nėra pranešta.