Žaidimai

„Dexerto“ nutraukia „CharlieIntel.com“ naujienų svetainės veiklą

Netikėtai ir kiek liūdnai „Dexerto“, populiari esporto ir žaidimų žiniasklaidos kompanija, priėmė sprendimą nutraukti savo ilgamečio „Call of Duty“ naujienų tinklalapio „CharlieIntel.com“ veiklą. Nors „CharlieIntel“ socialinės žiniasklaidos kanalai išliks aktyvūs, pati svetainė daugiau nebebus atnaujinama kaip naujienų šaltinis.

Šis žingsnis sukrėtė daugelį „Call of Duty“ bendruomenės narių, priversdama susimąstyti apie vieno iš patikimiausių ir žinomiausių naujienų šaltinių žaidimų pasaulyje palikimą.

Šią naujieną patvirtino „CharlieIntel“ įkūrėjas ir generalinis direktorius, socialiniuose tinkluose pasidalijęs nuoširdžia žinute apie svetainės kelionę nuo jos įkūrimo 2011 metais.

„CharlieIntel.com“ buvo sukurtas su vieninteliu tikslu – rašyti geriausią turinį apie „Call of Duty“ ir tapti geriausiu naujienų šaltiniu, kokiu tik galėjome būti“, – rašė Kevašas Bhati, „CharlieIntel“ vadovas.

Legendinė portalo praeitis

CharlieIntel“ vaizdo įrašo paveiksliukas / „Dexerto“ nuotr.

Per 13 metų svetainė paskelbė daugiau nei 6 000 straipsnių, apimančių viską – nuo žaidimo atnaujinimų ir nutekėjimų iki konkurencinio žaidimų pasaulio ir pramonės pokyčių. Tai padėjo tapti pagrindiniu „Call of Duty“ gerbėjų šaltiniu.

CharlieIntel.com“ uždarymas kaip aktyvaus naujienų portalo yra reikšmingas įvykis ilgamečiams skaitytojams ir autoriams. Nuo pat pirmųjų dienų svetainė garsėjo patikimomis ir greitomis naujienomis, dažnai tapdama pirmąja stotele žaidėjams, norintiems sužinoti naujausias žinias apie mėgstamą žaidimą. Įkūrėjo atsidavimas tikslumui ir gylis, rašant apie „Call of Duty“, buvo pagrindinis sėkmės faktorius.

Nors svetainė daugiau nebebus atnaujinama, įkūrėjas užtikrino gerbėjus, kad „CharlieIntel“ socialiniai kanalai išliks svarbia bendruomenės dalimi. Socialinės žiniasklaidos platformos, kurios jau tapo pagrindiniu realaus laiko naujienų ir diskusijų šaltiniu apie „Call of Duty“, toliau bus valdomos pačio įkūrėjo, suteikdamos tam tikrą tęstinumo pojūtį šalia įvykusių pokyčių. Tačiau svetainės uždarymas žymi reikšmingo „Call of Duty“ naujienų sklaidos etapo pabaigą.

TAIP PAT SKAITYKITE:  Po triumfo „Esports World Cup“, NaVi vėl geriausia pasaulyje

Dėl išlikimo kovoja visi žaidimų naujienų portalai

Žaidimų industrija nuo „CharlieIntel“ įkūrimo labai pasikeitė. Daugelis tradicinių naujienų svetainių susiduria su iššūkiais dėl auditorijos elgsenos pokyčių, monetizacijos problemų ir socialinės žiniasklaidos, kuri tapo pagrindiniu naujienų šaltiniu, augimo. „CharlieIntel“ įkūrėjas savo žinutėje užsiminė apie platesnius pramonės pokyčius, išreikšdamas liūdesį dėl kintančio žaidimų žiniasklaidos kraštovaizdžio. Pastaraisiais metais vis dažniau nyksta dedikuotos žaidimų naujienų platformos, nes auditorija vis labiau renkasi greitesnį, lengvai suvokiamą turinį „Twitter“, „YouTube“ ir „TikTok“ platformose.

CharlieIntel.com“ uždarymas taip pat atspindi platesnius pokyčius „Call of Duty“ bendruomenėje. Per pastarąjį dešimtmetį žaidimų serija patyrė daugybę pokyčių, įskaitant „Battle Royale“ režimo „Warzone“ įvedimą ir didelius pokyčius žaidimo monetizavimo ir platformų srityse. „CharlieIntel“ sugebėjimas prisitaikyti ir tiksliai atspindėti šiuos pokyčius, pateikdamas įžvalgas, padėjo užsitikrinti savo reputaciją tarp gerbėjų.

Augantis „Dexerto“ populiarumas / „Dexerto“ nuotr.

Nors „CharlieIntel.com“ nebebus aktyvi svetainė, jos palikimas išliks. Daugiau nei dešimtmetį trunkanti patirtis ir daugiau nei 6 000 sukurtų straipsnių paliko neišdildomą pėdsaką žaidimų naujienų sklaidoje. Nors svetainė nebus vieta naujausiems atnaujinimams, prekės ženklo socialinės žiniasklaidos kanalai toliau klestės, užtikrindami, kad „CharlieIntel“ liks svarbi „Call of Duty“ diskusijų dalyvė ateityje.

Šis sprendimas taip pat kelia klausimų apie žaidimų žurnalistikos ateitį, nes tradicinių svetainių poreikis mažėja, o naujienų sklaida vis labiau pereina į socialinės žiniasklaidos platformas. Kai industrija toliau evoliucionuoja, tokios platformos kaip „CharlieIntel“ turės prisitaikyti, kad išliktų aktualios, išlaikydamos pasitikėjimą ir patikimumą, kurie sukūrė jų prekės ženklus.