„PUBG Creator Showdown“ čempionais tapo „Yashiro“ vedama komanda
Sekmadienį Vilniuje, „Litexpo“ parodų ir kongresų centre vykusiame „GameOn“ renginyje praūžė įspūdingo dydžio, 64 turinio kūrėjus vienoje vietoje surinkęs Karolio „LTU Republic“ Jankausko ir jo komandos organizuotas „PUBG Creator Showdown“.
Po intriguojančių 7 valandų ir 6 skirtingų žemėlapių bei žaidimo rėžimų galiausiai paaiškėjo ir viso turnyro čempionai – jais tapo „League of Legends“ profesionalo Eimanto „Yashiro“ Šniukšto surinktas ketvertukas.
Po intensyvaus turnyrinio „PUBG Creator Showdown“ savaitgalio šio įstabaus renginio organizatorius ir idėjos vedlys Karolis „LTU Republic“ Jankauskas pažymėjo, kad pačio „GameOn“ kaip ir nematė, kadangi kylantys „gaisrai“ dėl viso turnyro užėmė didžiausią dalį laiko – ko pasėkoje per visą savaitgalį galėjo pamiegoti vos kelias valandas.
„Visą renginį vertinu tikrai gerai, tačiau tai buvo mano vienas sunkiausių savaitgalių. Nelabai turėjau laiko pasimėgauti pačiu „GameOn“, nes visąlaik reikėjo rūpintis mūsų „PUBG Creator Showdown“ renginiu. Net ir neskaitant techninių kliūčių visko įgyvendinti nepavyko. Gal tai ir neatsispindėjo transliacijoje, tačiau pagal scenarijų liko neišpildytų vietų“, – praėjusį renginį apžvelgė „LTU Republic“.
Turnyro žemėlapiai – it amerikietiški kalneliai
Visas turnyras buvo gryna emocijų bomba. Pirmą „Sanhok“ žemėlapį, kuriame veiksmas vyko tik su keptuvėmis ir arbaletais, visišką dominavimą parodė Dovydo „Paruki“ Vaičiaus vedama ekipa. Įdomu ir tai, kad toks scenarijus kartojasi jau antrą kartą – tokia pati šio žemėlapio baigtis buvo ir pirmajame „PUBG Creator Showdown“.
Antrasis žemėlapis sukėlė daugiau intrigų. Favoritais laikytas „Paruki“ ketvertukas iš kovos iškrito labai anksti ir veiksmas virė tarp kitų komandų. Pačių kūrėjų vienu smagiausiu žemėlapiu laikytas „Karakin“ žemėlapis, kuriame kovojama buvo tik su lipniais sprogmenimis, panzerfaust raketine įranga, molotovo kokteiliais ir rankomis pergalingą vištieną valgė Arnoldo „Žentelis“ Žentelio komanda.
Besidubliuojančios pergalės
Trečiame žaidime, kuriame veiksmas vyko didžiausiame „PUBG“ žemėlapyje „Rondo“ kovos prasidėjo jau nuo pirmos sekundės, kuomet „Paruki“ ir „Kamil3e“ komandos susidūrė vos nusileidę ant žemės. Tiesa, įspūdingų momentų čia netrūko – kadangi žemėlapis leido naudoti visus ginklus, o prikėlimas truko vos pora sekundžių, įdomių susišaudymų matėme visose žemėlapio dalyse. Šio žaidimo čempionu tapo būtent „Yashiro“ vedamas ketvertukas.
Ketvirtame žaidime „Erangel“ žemėlapyje, kuriame buvo naudojami tik snaiperiai, o nužudymas skaitėsi tik pataikius į galvą, pasimatė dar nematytų strategijų: nuo šuolių siekiant išvengti kulkos iki sukinėjimosi ar artimos distancijos palaikymo. Būtent čia antrąjį iš eilės kartą žaidimą laimėjo „Yashiro“ komanda. Pergalė leido jai atsidurti turnyrinės lentelės viršuje ir iš ten išstumti tvirtai lūkuriavusį „Paruki“.
Penktąjį „Hunger games“ žaidimą „Vikendi“ snieguotame reljefe stebuklingai laimėjo „Easterno“ komanda, kuri, kaip pati sakė, nežinojo, kad sugebėjo laimėti iki pat paskutinės akimirkos, kadangi zonos susitraukimas buvo nestabdomas nuo pat pradžių, o pabaigos chaosas neleido suprasti kas iš tiesų vyksta. Kaip transliacijoje pažymėjo ir „LTU Republic“, šis žaidimas įvyko ne taip, kaip buvo planuota, tačiau vis tiek sukėlė didelį kiekį emocijų jo žiūrovams.
Finalinės lenktynės tapo viso renginio pažiba. Atnaujintas ir ilgesnis maršrutas su papildomomis užduotimis įtraukė visas komandas. Nors įspūdingai finaliniame žaidime startavo „LTU Republic“ ekipa, vienu žaidimo momentu šie buvo aplenkti. Tačiau tai nesutrukdė iššokti į aukštesnę bendro reitingo vietą.
Viso turnyro čempionais tapusi „Yashiro“ komanda namo parsivežė įspūdingą, tik šiam turnyrui sukurtą trofėjų.
„Kalbant apie turnyrinę lentelę, visai tikėjausi, kad komandos pasiskirstys taip, kaip buvo. Gal tik nesitikėjau, kad mūsų komanda bus taip arti 3-ios vietos“, – po renginio kalbėjo K. Jankauskas.
Tiesa, kaip minėjo ir pats turnyro organizatorius, renginys neapsiėjo be problemų. Nors ne visos jos buvo pastebimos plika akimi, žiūrint į renginio scenarijų buvo matoma, kad ne visas buvo įgyvendinta, o žvelgiant į technines klaidas – jų pasimatė dar daugiau.
„Didžiausia išmokta pamoka po „PUBG Creator Showdown“ – tokio renginio organizavimui reikia duoti daugiau laiko. Šiam turnyrui turėjome nepilnai du mėnesius, kas buvo per mažai“, – pabrėžė „LTU Republic“.
Žinomas turinio kūrėjas dabar mėgaujasi ramybe ir poilsiu. Tiesioginės transliacijos metu minėjo, kad po renginio per paskutines dvi dienas miego trūkumą kompensavo pailsėjęs po 10+ valandų. Taip transliuotojas sugrąžino organizmo balansą po bemiegių pasiruošimo naktų ir „ant deguonies“ praleisto renginio.