„Valve“ priėmė svarbų sprendimą dėl CS2 komandų parašų pasaulio čempionate
Didžiausiam metų „Counter Strike“ renginiui, pasaulio čempionatui Kopenhagoje (Danija), jau esant už kampo visų komandų aistruoliai su nekantrumu laukia naujų lipdukų ir parašų kolekcijos. Pirmasis čempionato veiksmas prasidės jau kovo 17 dieną, o dar iki jo žaidimo kūrėjai „Valve“ priėmė kontraversišką sprendimą.
Čempionatui jau artėjant „Valve“, žymiojo „Counter Strike“ kūrėjai, pakeitė žaidėjų parašų tvarką. Kovo 6 dieną CS2 turinio kūrėjas „Thour“ savo asmeninėje „X“ (buvęs „Twitter“) paskyroje pranešė, kad nuo šiol žaidėjai savo autografus turi pateikti patys. Tai kardinaliai keičia bene labiausiai laukiamą pasaulio čempionato elementą, nes neretai profesionalai kreipiasi į grafikos dizainerius, kad sukurtų šių parašą.
„Parašas turi būti padėtas jūsų ir tik jūsų. Viskas gerai, jei jis neatrodo puikiai, svarbiausia, kad jis jūsų, – rašoma pranešime. „Valve“ taip pat pažymėjo, kad parašo sukūrimas negali trukti ilgiau, nei 5-10 sekundžių, per kurias žaidėjas sugebėtų pasirašyti ant fano periferijos. – Parašo sukūrimas neturėtų trukti ilgiau, nei 5-10 sekundžių. Jei mums atrodys, kad jį sukūrė grafikos dizaineris, mes dizainą atmesime.“
Bendruomenė dėl šio pakeitimo yra sutrikusi. Vieni tiki, kad toks atnaujinimas yra bereikšmis, nes parašų kokybė kris, – „Profesionalai yra geri CS žaidime, ne vizualų kūrime“, – rašoma komentare. Kitų nuomonė priešinga. Vieniems smagiau turėti tikrą žaidėjo parašą, o ne grafikos dizainerio sukurtą dizainą.
Žaidėjų parašai ir komandų lipdukai yra kertinė pasaulio čempionato ekosistemos pajamų dalis. Praėjusių metų čempionatas „BLAST Paris Major“ uždirbo kiek daugiau, nei 110 milijonų JAV dolerių. Šis pelnas yra naudingas ir organizacijoms, kadangi šios taip pat dalinasi procentą pajamų.
Pasaulio čempionatui prasidedant už dviejų savaičių, žaidėjų parašai ir komandų lipdukai žaidime turėtų pasirodyti ateinančiomis dienomis.