VALORANT

Neeilinis VALORANT turnyras susilaukė sėkmės

Visai neseniai praūžė VALORANT turnyras kurį organizavo turinio kūrėjas – Inzini3rius. Turnyras sulaukė nemenko dėmesio ir pritraukė kiek daugiau nei 200 žaidėjų iš Lietuvos.

Į pagrindinį turnyrą žaidėjai galėjo patekti per du atrankinius etapus. Na, o pačiame finale žiūrovų laukė 8 stipriausios komandos besivaržančios dėl 500 Eurų piniginio prizo. Pasibaigus turnyrui sudarėme žaidėjų reitingų lentelę, kurią galite pamatyti čia. Taip pat dar nespėjus atslūgti emocijom, nusprendėme pakalbinti ir patį turnyro organizatorių – Roką.

Papasakok kaip kilo idėja rengti valorant turnyrą ir kaip pasirinkote būtent tokį formatą?
Visų pirma, norėčiau padėkoti visiems, kurie prisidėjo prie šio turnyro: Justė Dominyka, Lukas Kirjanovas, Dovydas Vaičius, Rokas Miltenis, ir taip pat visiems, kurie dalyvavo. Turnyro mintis kilo po to, kai buvo sugalvota daryti Subathoną mano kanale. Viskas įvyko labai greitai, kilo idėja ir radom būdą sujungti įvairaus lygio žaidėjus į vieną vietą. Ši idėja jau gana seniai krebždėjo mano mintyse, bet ją įgyvendinti reikėjo šiek tiek pagalbos ir truputį pastūmėjimo iš artimiausių žmonių. Vis tik didžiausią įtaką padarė Justė Dominyka, kuri padarė visus marketingo planus ir finansų apkaičiavimus, ir sako „let‘s go for it“. Taip ir nusprendėm, kad tai yra geras laikas ir dar geresnis sprendimas organizuoti šį turnyrą.

Toks turnyro formatas buvo pasirinktas dėl poros priežasčių:

  • Pamačiau, jog visi turnyrai kuriuose dalyvavau yra laimimi vien tik aukšto lygio žaidėjų ir vietos nebelieka žemesnių rankų dalyviams;
  • Norėjau padaryti turnyrą, kuriame galėtų dalyvauti visi mano Twitch bendruomenės žiūrovai  – o jie yra įvairių rankų. Svarbu paminėti, jog turnyro pradžios metu atsirado žmonių su programavimo įgūdžiais, kurie taip pat palaikė šią turnyro įdėją ir susisiekė su manimi privačiai. Jie padėjo viską sistemizuoti, kad nereikėtų visų žaidėjų rašytis ranka į excel failą ir ieškoti jų elo/rankingo lygio įvairiose vietose.
TAIP PAT SKAITYKITE:  „Carcass“ ir „G2 Gozen“: 5-ajį kartą tapo „VCT: Game Changers EMEA“ čempionais

Kas sudarė prizinį fondą ir iš kur jis?
Prizinis fondas (500 Eurų) buvo įsteigtas mano paties, kadangi esu mažas streameris Twitch platformoje ir jokių sponsorių kol kas dar neturiu. Tai buvo mano padėka žiūrovams ir visas lėšas skyriau iš savo asmeninių pinigų, kuriuos surinkau Subatono metu organizuodamas jį keleta dienų prieš turnyro pradžią. Visi kurie aukojo pinigus arba subscribino mano kanalui – automatiškai pridėdavo laiko prie mano vieno, ištisinio streamo. Tai iš dalies gaunasi, jog gyvenau kaip zoologijos sodo gyvūnėlis priešais web kamera, kad galėčiau surinkti visą prizinį fondą šiam turnyrui. Bet jei ir nebūtų Subathonas pasisekęs, visi žinojo, jog vis tiek būčiau tai daręs, nes jaučiu didelį dėkingumą VALORANT bendruomenei.

Ar esat patenkinti žaidėjų kokybe ir kiekiu?
Tiesą pasakius, esu labai stipriai nustebintas žaidėjų kiekiu dalyvauti ir kovoti dėl įsteigto prizo. Kai sugalvojome šį turnyrą kartu su Juste, tyliai tikėjomės pasiekti maždaug 80 žaidėjų ir pasidaryti TOP16 komandų bracket‘us. Tačiau registracijai einant į pabaigą prieš pirmąjį kvalifikacinį etapą žaidėjų skaičius siekė virš 150, o registracijai užsidarius viršijo ir 200 žaidėjų. Iškart supratome, jog čia yra labai didelis turnyras ir jį reikia kuo geriau išpildyti. Antrojo kvalifikacinio etapo registracijai pasibaigus, užsiregistravusių žaidėjų skaičius perkopė 250 ir nebežinojome, kokią turnyro sistemą daryti, tad buvo tikras iššūkis dėlioti komandas, ieškoti, kas tikrai galės žaisti ir daug kitų niuansų, kurių iškilo turnyro dienos metu. Labai didelis kiekis žmonių sugalvojo prisijungti pasibaigus registracijos laikotarpiui, tačiau jiems vietų jau nebuvo likę, tad tikrai manom, jog skaičiai galėjo būti ir dar didesni.
Kalbant apie kokybę, esu labai patenkintas tuo, ką pavyko pasiekti ir parodyti. Visų žaidėjų gebėjimų lygis buvo tikrai aukštas, visi stengėsi laimėti ir tas tikrai matėsi, buvo galima girdėti ir daug nusivylimo ir daug džiaugsmo, tačiau kokybė buvo tikrai labai aukštame lygyje.

TAIP PAT SKAITYKITE:  "Valorant Champions 2022" turnyro finišo tiesioji

Kaip vertinat turnyro eigą ir su kokiais iššūkiais susidūrėt?
Turnyras buvo tikrai neblogas, pats džiaugiuosi tuo, ką pavyko sukurti, tačiau didžiausi iššūkiai kilo prieš 1-ąjį kvalifikacinį etapą, kai nepasirodė nemaža dalis žaidėjų ir reikėjo labai greitai surasti galinčius žaisti žmones ir dar surasti tinkamo ranko žaidėjus, nes komandos turėjo būti tolygios didžiąja dalimi. Taip pat buvo sudėtinga kai kuriems žmonėms dalyvauti turnyre dėl nepalankios turnyro datos. Kaip ir minėjau, viskas buvo ruošiama pagal Subathono eigą ir tikintis, kad galbūt jis tęsis iki pat finalinės dienos, deja, taip nenutiko ir finalų diena gavosi ketvirtadienį jau pasibaigus Subathonui. Prieš pat finalą mūsų mažasis dalyvis „Bagyzas“ nebegalėjo žaisti po 22:00 valandos vakaro ir reikėjo surasti žmogų vietoj jo su panašiu ranku. Daugelis žiūrovų dėl šio sprendimo nusivylė, tačiau nukelti turnyrą jau buvo per vėlu, nes viskas buvo paruošta ketvirtadieniui.

Kaip manai, kokia valorant scenos ateitis Lietuvoje, palyginti su CSGO scena?
Tikrai tikiu, kad VALORANT žaidimas dar nėra pasiekęs tos stadijos, kurioje yra CS:GO, tad dar tikrai reikėtų duoti tam laiko. Manau, jog kelerius metus dar reikėtų palaukti, paauginti profesionalų sceną ir ją populiarinti, įtraukti daugiau žmonių į šį žaidimą, kelti susidomėjimą organizuojant turnyrus ir didinant paties žaidimo žinomumą. Tačiau tikrai tikiu, jog VALORANT laikas dar tik ateina ir dar pamatysime daug daugiau, nei galime išvysti šiai dienai.

Kas laukia ateityje?
Ateitis, kaip ir gyvenime, yra labai nenuspėjama, tad žadėti daug nenoriu. Yra kalbų, kad galbūt galima pritraukti sponsorių prie šio turnyro organizavimo ir finansavimo, tačiau nemėgstu apie tai kalbėti per daug, kol nėra nieko aiškaus. Esu tikras dėl vieno – turnyras tikrai sugrįš ir pasistengsim patenkinti kuo daugiau neišpildytų lūkesčių tiek žaidėjams, tiek žiūrovams. Jeigu reikės, finansuosiu turnyrą vėl savo lėšomis, nes suburti VALORANT bendruomenę į vieną vietą yra išties malonus dalykas ir matyti visus žaidžiant ir stengiantis, ir atiduodant visas jėgas su begale emocijų yra neapsakomas jausmas.
Apibendrinant norėčiau pasakyti, jog esu išties laimingas, ką pavyko pasiekti su komanda šiame turnyro organizavime ir padarysime viską, kad kitas renginys būtų aukštesnio lygio, sklandesnis ir smagesnis.

TAIP PAT SKAITYKITE:  VALORANT bendruomenė „Reddit“ prabilo: norėtų labiausiai chaotiško žaidimo rėžimo