Žaidimai

GTA 6 anonsas peržengė „MrBeast“ daugiausiai per 24 val. peržiūrėto ne muzikinio klipo rekordą

Dar vakar anksti ryte pasirodęs naujojo GTA 6 anonsas jau yra labiausiai, per 24 valandas, peržiūrėtas ne muzikinis „YouTube“ vaizdo įrašas. Su šiuo pasiekimu Rockstar Games aplenkė didžiausią turinio kūrėją James „MrBeast“ Donaldson.

Labiausiai laukiamas dešimtmečio žaidimas ne tik sujudino viso pasaulio žaidimų mėgėjus, bet ir pagerino bene sunkiausią „YouTube“ rekordą – daugiausiai peržiūrų per 24 valandas surinkęs ne muzikinis vaizdo įrašas.

Šiai akimirkai, naujausias Rockstar Games vaizdo įrašas jau yra perkopęs 103 milijonų peržiūrų ribą.

GTA 6 rekordas / ekrano nuotr.

GTA 6 žaidimo anonsas per 13 valandų sugebėjo pagerinti „MrBeast“ laikytą rekordą, kaip daugiausiai peržiūrų per pirmas 24 val. surinkęs vaizdo įrašas. Prieš tai rekordas buvo 59,4 milijonai peržiūrų, kurį didžiausias planetos „YouTube“ turinio kūrėjas pasiekė su savo „Every Country On Earth Fights For $250,000“ vaizdo įrašu.

Į tai sureagavo ir pats J. Donaldson, savo „X“ paskyroje paskelbęs, kad naujojo Rockstar Games žaidimo anonsas jau aplenkė jį didžiausioje vaizdo įrašų platformoje pasaulyje.

„GTA 6 anonsas peržengė mūsų rekordą kaip daugiausiai per 24 valandas peržiūrėtas ne muzikinis vaizdo įrašas“, – savo paskyroje paskelbė „MrBeast“.

Į tai draugiškai sureagavo ir pats Rockstar Games, džiaugdamasis naujai patirta sėkme.

Didžiausia žaidimų frančizė

Grand Theft Auto yra laikoma viena sėkmingiausių ir didžiausių žaidimų frančizių pasaulyje. Būtent naujojo GTA 6 anonsą stebėjo jau daugiau nei 100 milijonų žmonių visame pasaulyje.

Tarp šių žiūrovų – pasaulyje labai gerai žinomi vardai, nepriklausantys žaidimų industrijai. Savo džiaugsmai pasidalino legendinis krepšininkas LeBron James. Prie jo prisidėjo ir Europos krepšinio naujienų portalas „BasketNews“, palygindami GTA 6 anonso išleidimą su vakar pasibaigusiomis krepšinio rungtynėmis.

TAIP PAT SKAITYKITE:  ESEA integruoja FACEIT Elo reitingus

Negana to – anonso išleidimu džiaugėsi ir įvairios kompanijos bei žaidimų studijos. Jų tarpe: Discord, Dying Light, Among Us, Kick, Intel, TeamSpeak. Profesionalios esporto organizacijos kaip 100Thieves, SpaceStation Gaming, Fnatic, Heroic.

Rockstar Games taip pat turėjo galimybę iš sosto išversti Pietų Korėjos vaikinų grupę BTS, įveikiant jų rekordą kaip daugiausiai per 24 valandas peržiūrėtą vaizdo įrašą įskaitant muzikinius klipus. Deja, to padaryti nepavyko. Rockstar Games per 24 val. pasiekė apie 100 milijonų peržiūrų. Iki rekordo trūko dar 13 milijonų.