Filmai/SerialaiTiesiogiai iš ComicCon Baltics

Gyvenimą pakeitęs Sunny Suljic vaidmuo – Tikriausiai iki pat 70-ies liksiu „BOY”

Prasidėjo didžiausias metų pop-kultūros ir žaidimų renginys „Comic Con Baltics 2023”. Kaip ir įprasta kasmet, renginys vėl pritraukė gausybę žinomų Holivudo veidų, tarp kurių ir metų žaidimo titulą užsitarnavusio „God Of War” aktorius, įkūnijęs Kratos (aktorius Christopher Judge) sūnų Atreus – Sunny Suljic.

Sunny Suljic – jaunasis Holivudo aktorius, vaidinęs tokiuose filmuose kaip „The Unspoken” ar „Devym Kažkelinti”, bet bene geriausiai žinomas dėl įkūnyto karo dievo sūnaus Atreus. Už šį vaidmenį aktorius buvo nominuotas BAFTA apdovanojimui už geriausią spektaklį vaizdo žaidime.

Pirmą kartą Lietuvoje apsilankęs Los Andžele (JAV) gyvenantis aktorius negailėjo gražių žodžių Lietuvai, bei pačiam „Comic Con” renginiui. Sausakimšoje auditorijoje susirinko gausybė „God of War” žaidimų mylėtojų, o renginio saugumą užtikrino Batman’as su Robin’u.

Batman ir Robin / „DELFI” nuotr.

„Viskas čia labai gerai. Turėjau truputį laiko čia pasižvalgyti, su sese aplankėme kelias bažnyčias. Man čia patinka.” – apie Lietuvą kalbėjo Sunny.
„Renginys labai nuostabus. Tiek visko daug aplink, „cosplay” labai gerai atrodo. Ir šiaip, didelis ačiū visiems susirinkusiems čia.”

  • Kaip tapote žymiuoju Atreus ?
  • Na atranka tai visiškai slapta, nieko niekas nesako. Net nežinojau, kad konkuruoju dėl Atreus pozicijai. Maniau, kad pretenduoju į kokio naujo „Marvel” filmo aktoriaus vietą. Išvis gal net į Žmogaus voro. Buvo gal trys ar keturi atrankos etapai. Kai pakvietė į antrą, supratau, kad patikau, bet vis dar nežinojau, kur einu.
  • Ar nusivylėte, kai sužinojote, kad ne „Marvel” filmas arba išvis, kad ne filmas ?
  • Oi ne, net labai džiaugiuosi, kad jame vaidinau. Net neįsivaizdavau kokio dydžio yra „God Of War” frančizė, kol nepaleido pačio žaidimo. Tada viską supratau. Supratau, kur papuoliau.
  • Kiek daug įtakos turėjote Atreus personažo kūrime ?
  • Buvo didelė rizika turėti mane kaip naują veikėją žaidime. Visgi naujas aktorius, naujai pakeistas žaidimas. Jaučiau tikrai didelį spaudimą vaidindamas. Bijojau, kad nieko nesugadinčiau. Pirmame žaidime tai tikrai buvau jaunas ir manau, kad galėjau geriau. Žinote, visada juokinga matyti save tokį jauną.
  • O dabar judant toliau ? Ar turite daugiau galios keisti savo veikėją ?
  • Taip, tikrai taip. Aš dabar galiu daugiau prisidėti prie to. Dabar net jaučiuosi, kad jau pats esu Atreus. Dabar galiu pridėti savo ranką prie tam tikrų scenų, kaip galėtų tai atrodyti. Nors rašytojai atliko nuostabų darbą, ten nebuvo ką keisti, te galėjau pridėti emocijas ar požiūrį.
Atreus ir Sunny Suljic / „GamingBible” koliažas
  • Ar pats žaidėte „God Of War” ?
  • Taip, bandžiau „God of War: Ragnarok”. Bet laukiu kada jis išeis ant kompiuterio, nes pats labiau mėgstu žaisti žaidimus kompiuteriu. Viskas yra gerokai kitaip kai pats esi aktorius žaidime. Aš viską žinau, man praeiti istoriją nėra sunku, bet užduotys žaidime yra gerokai sunkesnės.
  • Ar daug kas buvo pakeista nuo to ką vaidinote ir pagrindinio žaidimo ?
  • Žinokit – nežinau. Čia jau komandos sprendimas. Mano balsas pradėjo lūžinėti kažkur viduryje įrašymų, tad turėjome kviesti pakaitą judesių įrašyme, kol aš perkalbėjau visą tekstą. Tad negaliu pasakyti ar daug kas buvo pakeista.
  • Kas labiausiai patiko „God Of War” ?
  • Labai patiko tėvo ir sūnaus linija. Labai galėjau susieti su savo šeima, savo tėvu. Tai – nerealus žaidimas. Tikriausiai visi aspektai geri, bet tėvo ir sūnaus linija gražiausia. Na ir žinoma visas veiksmas yra nerealus.

Prisiminęs apie visus sunkumus, Sunny papasakojo apie nematomą vaizdo žaidimų aktoriaus pusę. Kaip gimsta žaidimai, kaip veikia CGI efektai ir koks yra pasiruošimas.

„Yra ekranas, kuriame matai save, kaip veikėją. Tai yra nerealu. Realiu laiku gali matyti save, kaip atrodysi žaidime.” – apie judesių zoną prisimena Sunny Suljic.

CGI efektai ir realus vaizdas / „Mafia Games Videos” koliažas
  • Ar buvo iššūkių vaidinant žaidimui, lyginant su filmais ir serialais ?
  • Didžiausias iššūkis – realiai įstatyti save į veikėjo mąstymą. Tu tikrai turi labai gerai viską įsivaizduoti. Viskas yra tik žymos ant grindų kur tu turi stovėti, kur būti. Viską turi įsivaizduoti pats. Pavyzdžiui elnio scenoje buvo tiesiog stalas, kurį turėjai įsivaizduoti kaip elnią, kad gerai suvaidintum. Reikia daugiau vaizduotės nei filmuose, daugiau psichologijos. Bet man tai labai patinka.
Elnio scena / „God of War” stop-kadras
  • Ar keista save matyti žaidime lyginant su savęs matymu filmuose ?
  • Tai yra nerealu, tiesiog neįtikima. Tai tiesiog kitokia mano forma. Tai tiesiog AI mano versija. Ten mano veidas, mano balsas, ir tu prie to vis tiek nepripranti.
    „Tik minusas, kad mano veikėjas ne toks gražus kaip aš”. – Pajuokavo Sunny Suljic.

Abiejų „God of War” žaidimų kūrimas bendrai truko net 7 metus. Per tokį laiko tarpą be kurio filmo ar serialo aktoriai iš kolegų tampa draugais. Šio žaidimo aktoriai – ne išimtis.

„Po 7 metų darbo kartu su Kratos, galiausiai pamačiau jį kaip savo tėvą. Mes stovėjome vienas prieš kitą, tiesiog žiūrėjome. Ir pagal sceną aš pradėjau verkti. Ir tai buvo realu. Tos emocijos tikros.”

  • Kaip sunku yra vaidinti Atreus ?
  • Nemanau, kad daug aktorių turėjo galimybę užaugti su vienu veikėju. Net ir pirmas žaidimas buvo kaip aš įsivaizdavau veikėją ir visą tai išaugo iš to. Per laiką viskas buvo lengviau, bet tikriausiai todėl, kad tiesiog aš save įsivaizdavau per žaidimą. Aš esu Atreus ir Atreus yra aš. Viskas gerėjo su laiku.
  • Ar dažnai tenka išgirsti tą garsųjį „BOY” ? Ar pasitaikydavo šis žodis užkulisiuose ?
  • Aš jį girdžiu dažnai. Jį girdėdavau ne tik filmavimo metu, bet ir bendrame pokalbyje. Tikriausiai iki pat 70 metų aš ir liksiu „BOY” Christopher’iui.

Pilną interviu su „God of War” žvaigžde galite rasti DELFI TV kanale.