Sportiniai žaidimai

Į elektroninio sporto rinką žada žengti ir Lietuvos kurčiųjų sporto komitetas

Lapkričio 6 dieną, savo asmeninėje „Facebook“ paskyroje, Lietuvos kurčiųjų sporto komiteto prezidentas Edvinas Kriūnas paskelbė apie siekį integruoti Lietuvos kurčiuosius sportininkus į elektroninį sportą. Tai būtų pirmasis didelis žingsnis Lietuvos elektroninio sporto ir žaidimų industrijos istorijoje, kada žmonės su negalia būtų įtraukti į profesionalų elektroninį sportą.

Vis dažniau kalbant apie elektroninio sporto privalumus ir jo galimybes integruojant elektroninį sportą į tradicinio sporto klubus, to pro akis nepraleido ir Lietuvos kurčiųjų sporto komitetas. Būtent teigiamais argumentais apie elektroninio sporto kuriamą naudą profesionalams savo asmeninė „Facebook“ paskyroje Lietuvos kurčiųjų sporto komiteto prezidentas paskelbė apie siekį Lietuvos sportininkus su negalia įtraukti į elektroninio sporto disciplinas.

„LKSK“ prisijungimas į esportą / „LKSK“ nuotr.

Gal iš pirmo įspūdžio taip neatrodo, tačiau esporto pasaulis yra labai platus: jame yra žaidimų, kuriuose lavinami refleksai, strateginis mąstymas ir komandinė sinergija. Jau dabar matome, koks didžiulis šios skaitmeninės platformos potencialas atsiveria kurtiesiems sportininkams.“ – Teigė Edvinas Kriūnas.

Kaip panašu, „LKSK“ planuoja žengti į visas didžiausias elektroninio sporto sferas: NBA2k, FIFA, League of Legends, Counter Strike. Pagrindinis to siekis – sukurti galimybes visiems žaidimų ir sporto entuziastams, nepriklausomai nuo negalių, dalyvauti didžiausiose turnyruose ir parodyti aukščiausią klasę profesionaliame elektroniniame sporte.

Išskyrė svarbiausius privalumus

Savo pranešime, „LKSK“ prezidentas išskyrė svarbiausius privalumus, leidžiančius Lietuvos kurtiesiems sportininkams dalyvauti profesionaliame elektroniniame sporte.

Vienas svarbiausių privalumų: elektroniniame sporte yra galybės žaidimų, kurie natūraliai suvienodina varžymosi sąlygas, panaikindamos klausos pranašumus ir esminį tašką skirdamos vizualiniams ir strateginiams elementams. Tai tokie žaidimai kaip: „League of Legends“, „FIFA“, „NBA“. Žinoma, šioje lygtyje nepritiktų vienas iš minėtų žaidimų: „Counter Strike“. Būtent šiame žaidime neretai dauguma strateginių sprendimų yra priimama priklausomai nuo garsų (t. y. šūviai, žingsniai, daiktų ar kitų objektų nukritimai).

TAIP PAT SKAITYKITE:  Legenda sugrįžta - „Reason Gaming“ grįžta į „Counter Strike 2“
Asociatyvi nuotrauka / „AlphaCoders“ nuotr.

Vienas bene dažniausias elektroninio sporto entuziastų argumentas yra, kad dalyvaudamas arba domėdamasis elektroniniu sportu tu tampi globalios bendruomenės nariu. Tai išskyrė ir „LKSK“ prezidentas, teigdamas, kad galimybė kurtiesiems būti globalios bendruomenės dalimi iškeltų jų atskirties problemą į šviesą ir taip skatintų parodyti geriausią formą lokalioje ar globalioje scenoje.

Elektroninis sportas ir kurtiesiems

Žinoma, technologijos vis tobulėja. Kas seniau buvo neįmanoma, dabar tampa labai realu. Todėl vis gerėjant žaidimų įrangai, atsiranda vis daugiau galimybių kurtiesiems būti elektroninio sporto dalimi. Didesnė bendruomenė – didesnis matomumas. Didesnis matomumas – didesnis palaikymas.

Kurčiųjų žengimas į esportą – ne tik žaidimai. Tai – įvairovės šventė, bendruomenės plėtra ir pripažinimas, kad įgūdžiai neturi ribų. Azartas nugalėti ir konkurencija yra universalios kalbos, suprantamos visiems, nepriklausomai nuo klausos gebėjimų.“ – savo pranešimą šiais žodžiais užbaigė Edvinas Kriūnas.

Kaip panašu, prie šios idėjos įgyvendinimo prisideda ir Lietuvos elektroniniame sporte gerai žinomas Dr. Edgaras Abromavičius. Bet koks žingsnis tobulinant ir plečiant elektroninį sportą yra geras žingsnis, tad džiugu matyti, kad elektroninis sportas auga ir pritraukia vis daugiau įvairių žaidėjų, entuziastų ir fanatų.