Socialiniai tinklai

Praūžė didžioji „Women in Games“ konferencija, joje – viskas apie žaidimų industriją

Prieš pat tarptautinę moterų dieną, kovo 7 dieną vykusi nemokama „Women in Games“ karjeros, plėtros ir tinklų kūrimo paroda sukvietė dalyvius iš viso pasaulio apsilankyti virtualiose veiklose, konferencijose ir greito susipažinimo panelėje.

Women in Games“ organizacijos pagrindinis tikslas yra kurti geresnę, sąžiningesnę, lygesnę darbo ir žaidimų bendruomenę. Ekspozicija suteikė svarbią galimybę suburti „Women in Games” pasaulinę bendruomenę su žaidimų bendrovėmis ir industrijos profesionalais. Ji remiasi ypatinga tradicija, pritraukdama reguliarią auditoriją iš 1000 moterų ir sąjungininkų iš viso pasaulio.

Šis renginys veikė kaip palaikymas ir šventė naujų ryšių kūrimui ar esamų atkūrimui saugioje ir pozityvioje erdvėje. Moterų karjerų, vystymosi ir susipažinimo renginyje buvo teikiamas bendruomenės palaikymas, įžvalgos, įkvėpimas ir karjeros galimybės.

Vaizdo skambučių diskusijos / „EsportsTop“ nuotr.

Kovo 7 d. pagrindinis dėmesys buvo skirtas prasmingo pokyčio siekimui per aktyvų tinklo kūrimą: per visą parą, apimančią visas laiko juostas, buvo užtikrinti ryšiai tarp studijų, įmonių ir dalyvių. Virtualioje ekspozicijos erdvėje studijos ir kitos įmonės rengė virtualius stendus, dalyvaudamos diskusijose apie karjeros galimybes savo organizacijose ir teikdamos pranešimus bei konsultacijas.

Kalbėtojų sesijos

Kuratoriai surengė kalbėtojų sesijas, kuriose buvo pabrėžiamos galimybės ir dalijamasi asmeninėmis kalbomis apie kalbėtojų įgyvendintus realaus pasaulio veiksmus, skatinančius jų profesinę kelionę. Buvo pristatyti dalyvių pasiekimai, o taip pat buvo švenčiamos iniciatyvos ir pastangos, kurios davė konkrečius rezultatus.

Renginio metu dalyviams buvo suteikta unikali galimybė susipažinti, pasidalinti patirtimis ir sukurti neįkainojamą ryšį galimybė, kurios metu dalyviai galėjo virtualioje erdvėje kelias minutes pabendrauti asmeniškai su kitais dalyviais vaizdo skambučio formatu. Platforma taip pat suteikė galimybes vienu paspaudimu pasidalinti socialinių tinklų kontaktais tarp dalyvių, organizatorių ir industrijos profesionalų.

TAIP PAT SKAITYKITE:  Apie darbą „G2 Esports“ atviravęs „Knok1“: „Ant savo diržo turėjau krūvas komandų“

Virtualios parodos metu dalyviai turėjo galimybę ne tik susipažinti tarpusavyje ar paklausyti pagrindinių renginio svečių, bet ir gauti unikalią galimybę sudalyvauti mažesnėms grupėms skirtoms asmeninio vystymosi temomis.

Konferencijų temos / „EsportsTop“ nuotr.

Women in Games” organizacija edukuodama ir kurdama iniciatyvas kaip ši ir toliau padeda žaidimų bendruomenei tapti pažangesne industrija. Organizacija ir toliau siekia kurti ateitį industrijoje kurioje moterys turi lygias galimybes, jaučiasi saugios ir gerbiamos, ir jų nuomonė yra išklausoma. Moterų dienos proga, „Women in Games“ paskelbė savo puslapyje straipsnį kuriame skatina visus kartu kurti pasaulį, kuriame visi – neatsižvelgiant į lytį – jaučiasi saugūs.