Socialiniai tinklai

Technologinis gigantas „Discord“ į platformą ruošiasi įtraukti reklamas

Pasaulyje puikiai žinoma bendravimo platforma „Discord“ pristatė naujovę – į savo platformą pristatys apmokamas reklamas. Pirmieji naujos sistemos bandymai numatyti jau šią savaitę.

Bendravimo platforma „Discord“ tikriausiai jau tapo kiekvieno žaidimų entuziasto antraisiais namais. Didžiausias šios platformos privalumas – nemokamas ir netrukdomas bendravimas su draugais. Tai gali greitai pasikeisti, mat „Discord“ ruošiasi pristatyti reklamų funkciją į savo platformą.

Discord“ save laikė platforma, kuri kuria tarptautinę bendruomenę be jokių papildomų detalių. Tačiau sekant paskutines technologijų pasaulio naujienas, kuomet didžiausi pasaulio technologijų prekės ženklai atleidžia mases darbuotojų, „Discord“ ieško būdų pakelti savo finansinį kapitalą. Apie tai praneša The Wall Street Journal.

Viskas gali atrodyti blogiau, nei yra

Labiausiai dėl šios naujienos nėra patenkti žaidėjai. Internete sklinda kalbos, kad platformai įdiegus šį naujinį jos vartotojai visiškai pasitrauks iš platformos ir ieškos naujo ir nemokamo pakaitalo jai.

Šį atnaujinimą plačiau paaiškino Wall Street Journal. Jų pranešime teigiama, kad reklamos bus kiek kitokios nei įprasta. Jos bus fokusuotos į žaidėjus ir žaidimus ir labiau veiks kaip siūlomos užduotys dėl papildomų prizų žaidimuose. Tai primins „Fortnite“ žaidimo misiją „Find The Force“, kurios metu žaidėjai 15 minučių turėjo transliuoti savo žaidimą bent vienam draugui „Discord“ platformoje.

„Find The Force“ užduotis / „TechSpot“ nuotr.

„Discord“ programuotojai paaiškino, kad šio papildinio tikslas yra sukurti „remiamas užduotis“, kurias galėtų naudoti didesnis kiekis žaidimų kūrėjų.

„Reklamos bus atrenkamos pagal žaidėjų geolokaciją, amžių, žaidimus, o pati reklama bus rodoma tik programos apačioje, kairėje pusėje“, – WSJ interviu metu teigė Peteris Sellis, „Discord“ produkto vice-prezidentas.

TAIP PAT SKAITYKITE:  Sugrįžta didžiausias žaidimų kultūros renginys Lietuvoje - „GameOn“

Atstovas taip pat pažymėjo, kad „Discord“ platformoje vartotojas turės galimybę išjungti reklamas, tačiau nėra aišku ar tai galės daryti visi, ar tik „Nitro“ prenumeratos turėtojai.

Discord“ oficialiai savo pozicijos dar neišreiškė.