Žaidimai

„7Reasons” netradiciniai marketingo srendimai

Viena naujausių Lietuvos elektroninio sporto organizacijų “7Reasons” nenustoja stebinti Lietuvos scenos. Žinoma ne tik dėl savo tikrai rimtą kovą rodančių komandų, bet ir dėl įdomios organizacijos struktūros, bei linksmos socialinės medijos veiklos organizacija “7Reasons” vėl sugebėjo nustebinti Lietuvos Counter Strike: Global Offensive pasaulį.

Dar Rugpjūtį organizacija sukūrė 3 minučių trukmės muzikinį vaizdo įrašą (ang. „Diss-track”) kuriame kalba apie Lietuvos Counter Strike: Global Offensive organizacijas, bei neorganizacines komandas. Viso klipo metu yra draugiškai šaipomasi iš kitų komandų, kalbama apie ateinantį “Amber Clutch” sezoną ir jų būsimus susitikimus su “7Reasons” ekipa. Tai tikrai padarė mūsų elektroninio sporto sceną dar šiek tiek įdomesnę, na ir žinoma, sukėlė gerų emocijų bangą visoje Lietuvos Counter Strike scenoje.

įrašas iš „7Reasons” komandos YouTube paskyros

Tačiau “7Reasons” stebinti nenustojo ir čia. Kurdami linksmų paveiksliukų ( ang. „memes” ) pilnus socialinės medijos įrašus, bei darydami smagių momentų vaizdo įrašus jie Pirmadienį, Rugsėjo 19 dieną sukūrė reklaminį klipą su daug kam žinomu Lietuvos netradicinio turinio kūrėju “BaltaLietuvis”. Jame pats “BaltaLietuvis” sveikina “7Reasons” komandą ir linki jai sėkmės ateinančiame sezone. Toks netradicinis, tačiau įdomus ir linksmas reklaminis žingsnis vėl išskyrė “7Reasons” ekipą iš kitų.

Įrašas iš „BaltaLietuvis” YouTube paskyros

Artėjant “Amber Clutch” ketvirtajam sezonui, kuriame pamatysime net dvi “7Reasons” komandas, pasidaro įdomu, kokių dar netradicinių reklamos ar turinio idėjų turi paruošę “7Reasons” komandos administratoriai. Beliko laukti jų tolimesnių linksmų sprendimų ir pasidžiaugti, kad turime komandą, kuri į elektroninį sportą žiūri kitu kampu.

TAIP PAT SKAITYKITE:  ESEA 41 sezono apžvalga

Sekite „7Reasons” organizaciją jų socialinėje medijoje čia.