Socialiniai tinklai

„Twitch” atnaujino savo reklaminio turinio gaires

„Twitch” atnaujino savo reklaminio turinio gaires. Šiame taisyklių atnaujinime nebebus galima rodyti reklaminių vaizdo klipų, rodyti reklaminių elementų ekrane, bei leisti reklaminių garso takelių.

Birželio 6 dieną, „Twitch” atnaujino savo reklaminio turinio gaires. Apie tai savo „Twitter” paskyroje pranešė „TOS.gg” naujienų portalo įkūrėjas Zach Bussey.

Šis taisyklių paketo atnaujinimas paveiks logotipo rodymo ekrane galimybes, kadangi šis dabar turi nustatytą galimą dydį (3%). Pagal „Twitch”, reklaminiu turiniu yra laikomi:

Produkto pasyvios reklamos (ang. product placement).

Remiamas naujų žaidimų transliavimas.

Mokamų produktų išpakavimas.

Kanalo ir rėmėjų sutartys.

Reklaminės panelės kanalo aprašyme.

Reklaminio logotipo pozicionavimas ekrane.

„Help.Twitch.tv” nuotr.

Greta to, nuo šiol bus privaloma pažymėti, kad transliacija turi rėmėjus. Tam sukurta nauja sistema kanalo moderavimo polapyje skirta nurodyti reklaminiam turiniui. Pakete taip pat atnaujinta kurie produktai galės būti reklamuojami, o kurie ne. Tarp naujai leistinų produktų – alkoholinių gėrimų reklamos su specialia žyma.

Transliacijose nuo šiol nebebus galima rodyti rėmėjų vaizdo klipų, bei leisti jų muzikinių takelių. Greta to, nebebus galima vizualinių elementų skirtų rėmėjui atvaizduoti (kas nėra logotipas).

Zach Bussey įrašo nuotrauka / „Help.Twitch.tv” nuotr.
Zach Bussey įrašo nuotrauka / „Help.Twitch.tv” nuotr.

Bendruomenė šią žinią priėmė ne taip linksmai. Tai turėtų paveikti tiek elektroninio sporto rinką, tiek turinio kūrėjus, pasirinkusius transliacijas daryti „Twitch.tv” platformoje.

Pakeitimai įsigalios nuo Liepos 1 dienos. Plačiau apie tai sužinoti galite čia

TAIP PAT SKAITYKITE:  Į elektroninio sporto rinką žada žengti ir Lietuvos kurčiųjų sporto komitetas