Counter Strike 2

Naujausi Counter Strike atnaujinimai: mažos klaidos ir animacijų sutvarkymas

Paskutinę Lapkričio dieną Valve atnaujino Counter Strike 2. Naujausiame patobulinime: „sub-tick“ sistemos sutvarkymas granatų ir revolverio naudojime, efektų ir animacijų sutvarkymas ir keli žemėlapių atnaujinimai.

Lapkričio 30 d. paskelbtame atnaujinimų lape: nemenkas kiekis patobulinimų. Deja, bet žaidimo kokybei aktualūs tik keli iš jų, tarp kurių – minimalūs žemėlapių atnaujinimai ir „sub-tick“ sistemos patobulinimas.

Žaidimo kokybės gerinimas

Prie žaidimo kokybės išskirti du atnaujinimai. Pirmasis – „sub-tick“ sistemos tobulinimas, skirtas granatų metimo animacijai ir revolverio šaudymui. Kaip teigiama, sistema buvo patobulinta siekiant pagerinti granatų metimo animaciją. Kartu, sutvarkyta klaida su revolverio šaudymų, kada revolveris kirtosi su „sub-tick“ sistemos momentais.

Antrasis kokybės patobulinimas – Molotovo kokteilio klaidų sutvarkymas. Kai kuriems žaidėjams laikant Molotovo kokteilį, svarbiausia vizuali detalė – ugnis, pradingdavo. Šiame atnaujinime ši klaida buvo sutvarkyta. Dabar visiems žaidėjams laikant kokteilį ugnis bus matoma.

„CS2“ Molotovo kokteilis / „NadesOutHere“ nuotr.

Animacijos ir maži patobulinimai

Ganėtinai nemenką dalį atnaujinimo užima animacijų tvarkymas. Kaip žinome, naujame Counter Strike 2 ganėtinai didelis kiekis animacijų neveikia taip, kaip turėtų. Nemenka dalis to šiame atnaujinime buvo sutvarkyta.

Dabar veikėjai vizualiai nebegalės pasisukti nelogišką kiekį į šoną, kai viršutinė kūno dalis atrodo perlūžta per pus lyginant su kojomis. Kartu, sutvarkyta ir šūvio reagavimo animacija, vizualiai realistiškiau perduodanti šūvio pataikymą.

Prie animacijų pridėti ir maži animacijų atnaujinimai: veikėjo kovos dabar atitiks šuolio kryptį, kojų pozicijos bėgant ir einant bus tikslesnės, patobulinta bombos dėjimo animacija. Bene svarbiausias animacijos atnaujinimas – tikslesnis akinamosios granatos efekto atvaizdavimas.

Prie mažų atnaujinimų taip pat pridėti ir garso patobulinimai, labiau siekiant subalansuoti žaidimo garsumą, efektų ir žinučių garsus. Sutvarkytas mygtukų programavimas, sugretinant jį su CS:GO žaidimo mygtukų programavimu, taip pat atnaujintas lipdukų nusitrynimo kiekis daugumai turnyrinių lipdukų.

„de_inferno“ žemėlapis / „DotEsports“ nuotr.

Žemėlapių atnaujinimai

Šį atnaujinimą net 6 žemėlapiai gavo patobulinimus. Tai „Nuke“, „Mirage“, „Office“, „Vertigo“, „Anubis“ ir „Ancient“. Pagrindiniai visų žemėlapių patobulinimai, tai įvairių spragų, šviesos lūžių ar efektų atnaujinimai žemėlapiuose. Sutvarkyti netinkami perėjimai per stalus, dėžes „Vertigo“ žemėlapyje.

Patobulintas judėjimas per konstrukcijas, pašalintos nematomos figūros, leidusios daryti pikselių judėjimą (ang. pixel-walking) „Mirage“ žemėlapyje.

Tarp rimtesnių pateikimų – „Ancient“ žemėlapyje uždėta viršutinė riba, mažinanti galimybes žaidėjams netinkamai naudotis vertikale žemėlapio pozicija. Kartu, patobulintos daiktų pozicijos „Nuke“, „Anubis“, „Ancient“ žemėlapiuose, tvarkingiau uždengiant manipuliuojamus taškus ir labiau suformuojant žemėlapį taip, kaip jis buvo sukurtas.

„Counter Strike 2“ žemėlapiai / „CSLabs“ nuotr.

Visą atnaujinimų sąrašą detaliai galite rasti čia.